Časté dotazy

Jak dlouho trvá dodání zboží?
Zboží v rámci ČR doručujeme obvykle do 2-3 pracovních dní. Doručení na Slovensko a zahraničí trvá obvykle 2-5 pracovních dnů. Dodání se může prodloužit dle dostupnosti zboží.

Kolik stojí poštovné za doručení balíku? Jakým přepravcem zboží zasíláte
Pro ČR je poštovné od 69 Kč do 150 Kč a pro Slovensko od 3,79 do 5,79 €. Balík do ČR Vám bude doručen prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny nebo kurýrem na zvolenou adresu, případně českou poštou. Balík na Slovensko Vám bude doručen prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny nebo kurýrem na zvolenou adresu. Před doručením balíku budete informováni e-mailem/sms o podrobnostech doručení ze strany Zásilkovny. V den doručení Vám bude kurýr volat. 

Máte i kamennou prodejnou?
V současné době kamennou prodejnu neprovozujeme. Fungujeme pouze jako internetový obchod.

Doručujte i do zahraničí?
Doručujeme do vybraných zemí EU, které najdete v nabídce u objednávky.

Mohu zboží vrátit? Jak mám postupovat při vrácení zboží? Kdy mi vrátíte peníze za vrácené zboží?
Nenošené a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů od dne doručení. Zboží prosím zašlete na adresu: Štefánikova 252, Bohumín, 735 81, do balíčku vložte vyplněný formulář s odstoupením od smlouvy s vyplněnými kontaktními údaji a číslem bankovního účtu, kam máme platbu zaslat. Platba Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od chvíle, kdy převezmeme vrácené zboží.

Mohu zboží reklamovat?
Ano, zboží můžete reklamovat v záruční době. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na našich telefonních číslech, e-mailové adrese nebo sociálních sítích.

Lze zboží objednat přes sociální sítě Instagram/ Facebook?
Naše sociální sítě nejsou prodejním kanálem, tudíž neslouží k objednávkám zboží. Veškeré zboží lze zakoupit na našem e-shopu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení